بسياری از آسيب‌ها و ناهنجاری‌ها ناشی از كم‌توجهی به قرآن است
کانون هواداران حاج آقا حسینی
حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین سید مرتضی حسینی

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمرتضی حسينی، نماينده منتخب قزوين در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قزوين، به توجه بيش از پيش به قرآن و مفاهيم قرآنی اشاره كرد و بر استفاده از ظرفيت‌های قرآنی استان قزوين تأكيد و افزود: استان قزوين استان عالم‌خيزی بوده و هست و بايد بيش از گذشته معارف اهل بيت، نهج‌البلاغه و قرآن مورد توجه باشد.

حسينی بر فعال شدن هر چه بيشتر شورای عالی قرآن استان و اتحاديه قرآنی استان تأكيد كرد و افزود: قرآن كتاب زندگی است و هرچه در اين زمينه تلاش كنيم كم است.

نماينده منتخب قزوين در مجلس شورای اسلامی از كمی بودجه‌های قرآنی و همچنين استانی انتقاد كرد و افزود: بسياری از آسيب‌ها و ناهنجاری‌ها ناشی از كم‌توجهی و يا بی‌توجهی به قرآن است و بايد به قرآن بيش از هر موضوعی توجه و از محتوای آن برای اصلاح امور و جامعه استفاده كنيم.

وی با اشاره به بودجه ناچيز مؤسسات قرآنی گفت: بايد رديف‌های مشخصی به قرآن اختصاص يابد و در مجلس آتی اين موضوع را دنبال خواهم كرد.

نماينده منتخب قزوين در مجلس شورای اسلامی با اشاره به كار خوب جهاد دانشگاهی در راه‌اندازی اولين خبرگزاری قرآنی جهان اسلام و همچنين ايجاد سازمان فعاليت‌های قرآنی تصريح كرد: كار شايسته جهاد دانشگاهی در ترويج و نشر معارف قرآنی قابل تقدير است.

وی باشاره به اينكه نيم درصد بودجه دستگاه‌ها برای فعاليت‌های قرآنی كم است افزود: گرچه اين بودجه نيز به دست فعالان و مؤسسات و مراكز قرآنی نرسيده است ولی بايد بيش از گذشته تلاش كنيم اين بودجه افزايش يابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

بـه وبـلـاگ هـواداران حـجـت‌ الـاسـلـام‌ والـمـسـلمـیـن سـیـد مرتـضـی حـسـیـنـی خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کانون هواداران سید مرتضی حسینی و آدرس qazvin90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 25118
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1